Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

παλιες φιλες...

μια χαρα δουλεψε η αποσταση..δεν ειχα και πολυ χρονο εχτες να σκεφτω πολλα..οποτε περασε η μερα σχετικα ηρεμα..ειχα καποια νευρα στη δουλεια αλλα κουλ..σημερα δεν θα κανω τιποτα..θα παω σπιτι μετα την δουλεια και θα λιωσω..αυριο εχω να παω να δω παλιες φιλες..η μια γεννησε δευτερο παιδι και εγω δεν το ηξερα..συγνωμη επρεπε??? εκεινη εμεινε εγκυος ας με επαιρνε..

ειμαι της αποψης οτι για να χαθουν 2 φιλες φταινε και οι 2 .. καπου στην πορεια της ζωης του η καθεμια το χασε ..δεν τρεχει τιποτα .. εμενα μου φτανει που θα τα ξαναπουμε..που υπαρχει αυτη η δυνατοτητα οποτε μια χαρα..βεβαια για καποιο λογο δεν εχω πολυ ορεξη να παω..ενω θελω να τις δω (με την αλλη ειχαμε κρατησει μια επαφη) το βλεπω ως .. που να τραβιεμαι τωρα μεχρι εκει..ωχου...ενω θελω να βρεθουμε!!!!!!!!δηλαδη αν ερχοντουσαν απο τα μερη μου θα πεταγα την σκουφια μου...βαριεμαι που ζω ????? τεσπα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου