Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

τι μου συμβαινει ρε γαμωτο????

ολα πανε μια χαρα...με το σπιτι ειμαι οκ..θελει πολλα ακομα αλλα τα απαραιτητα υπαρχουν,μπορω να κανω υπομονη και να φτιαχτουν σιγα σιγα ολα..με την λατρεια ειμαστε παραπανω απο τζετ , ουτε γκρινιες καυγαδες μανουρες κλαματα τιποτα ολα καλα..με το σπιτι μου ολα οκ , με τη δουλεια οκ γενικως μια χαρα..τι αλλο πια..και ειμαι με μια μουρακλα μεχρι κατω..δεν εχω ορεξη για τιποτα καμια ορεξη για τιποτα!!!!!!μαλλον εχω προβλημα δεν μαρεσει να ειναι ολα καλα..τωρα σκεφτομαι οτι κατι μου λειπει δεν μπορει...εεεε ειμαι σιγουρη οτι και η λατρεια να ηταν εδω θα τρωγομουν με τα ρουχα μου οπως τωρα...δεν μπορω να χαρω τη χαρα μου αυτο ειναι δεν μπορει να ισχυει κατι αλλο..

ΜΑΘΕ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗ ΧΑΡΑ ΣΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ..ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΑΛΑ ΞΕΚΟΛΑΑΑ!!!!

ΟΛΑ ΚΑΛΑΑΑΑ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου