Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009

μεγαλη βδομαδα κι αυτη.....

αυριο θα φυγω για το νησι για 2 μεροκαματακια...ειμαι πολυ κουρασμενη απο την μετακομιση και θα ηθελα να λιωσω στο κρεβατι-καναπες μου..αλλα χρειαζομαι πολυ τα χρηματα..ατιμη κοινωνια με εριξες παλι..χαχαχα τεσπα θα περασει κι αυτο το σκ και την αλλη βδομαδα θα προετοιμαστω για τα ισπανικα μου και θα λιωνω στο σπιτι.. παρενθεση - δουλευω ως γραμματεας σε 1 εταιρεια 9-5 καθημερινες μονο..αισθανομαι δημοσιος υπαλληλος λογω βιογραφικου..

με την λατρεια ολα καλα και αυτη τη βδομαδα...ουτε σκηνες , ουτε γκρινιες ειμαι σε πολυ καλο δρομο..προσπαθω να ειμαι συνεχως απασχολημενη και να κανω πραγματα που με γεμιζουν και μαρεσουν..νε ειμαι με φιλους , γενικως να μην προσκολουμαι απανω του και να κοιταω και λιγο την παρτη μου..με βοηθαει πολυ το θεμα που παρακολουθω..να ναι καλα..αντε να φυγει αυτη η βδομαδα για να μπορεσω να απολαυσω το καινουριο σπιτακι μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ...ολοδικο μου.......κισσ κισσ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου