Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

καλως ερχεσαι χειμωνα....

σημερα ειναι η πρωτη μερα μετα το καλοκαιρι που φορεσα ενα παρα πολυ λεπτο μακρυμανικο ομως μπλουζακι και το σκ θα σηκωσω τις ντουλαπες μου..θα κατεβασω τα χειμωνιατικα!!!!! λατρευω το καλοκαιρι αλλα χαιρομαι που μπαινει σιγα σιγα ο χειμωνας...εσεις???????

εχτες ηταν μια πολυ ομορφη μερα που συνοδευτηκε με ενα ομορφο ξυπνημα σημερα..

το χειμερινο προγραμμα κλειστηκε ολοκληρωτικα...κικ μποξ καθημερινα εκτος απο μια μερα που εκλεισα ιδιαιτερο!! φετος ισπανικα!!!!σημερα θα κανω το πρωτο μου μαθημα...θα πηγαινω σπιτι της γιατι μου εκανε ιδιαιτερα φθηνη τιμη στην ωρα...

αγχωνομαι αρκετα οικονομικα...αλλα θα εχω φουλ προγραμμα οποτε πιστευω οτι ολα θα πανε καλα!!!!!????ουφ μακαρι...

11 σχόλια:

  1. Καλημερα! Μην αγχωνεσαι καθολου! Θα πανε ολα τελεια!! Α! τωρα που θα μαθεις ισπανικα φανταζομαι θα μας πας ενα τουρ στην Ισπανια ε? ε? ε?
    Ο καιρος ειναι υπεροχος ναι!!!
    Οσο για το κικ μποξ δεν εχω να πω κατι μην τις φαμε κιολας χαχαχα!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. άντε να μπεί ο χειμώνας!! ΕΓώ τον λατρεύω!
    Όσο για τα οικονομικά όλο έτσι είμαστε! Οπότε... join the club!!!
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ ψηφίζω χειμώνα δαγκωτό!
    Όσο για τα οικονομικά...τα πράγματα είναι δύσκολα, οπότε δεν αγχώνομαι για να μην προσθέσω ένα επιπλέον πρόβλημα...νεύρωση στομάχου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έλα, μην αγχώνεσαι... Θα είναι πολύ καλός αυτός ο χειμώνας, τόσα πράγματα ενδιαφέροντα έχεις να κάνεις, έχεις και το κικ μποξ να ξεδίνεις, τι άλλο θέλεις?!?!?! :)
    Ε, στα οικονομικά όλοι ζορίζονται, δεν είσαι η μόνη... οπότε μην σκας, θα περάσει!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα οικονομικά να μη τα συζητάμε καλύτερα!!!!!
    Φιλιά!!!!
    Την Καλησπέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια χαρά μου ακούγεται το χειμερινό σου πρόγραμμα.Αφού σκέφτομαι και εγώ να αρχίσω kick box για να ξεσπάω τα νέυρα γιατί αλλιώς με βλέπω να ρίχνω φάπες σε όσους ενοχλητικούς κάνουν τη ζωή μου δύσκολη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καθολου..τον μισω το χειμωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @maroulakiii
    ισπανικα ειναι ο τριτος χρονος που κανω!!!εχω ηδη παει βαρκελωνη, ειχα περασει θεεικαα!!!κικ μποξ ρε συ παω γιατι ειναι αεροβια γυμναστικη και πρεπει να χασω κανα κιλο...με πιανεις???δεν δερνω!!!!!!!!!!χαχαχαχαχα
    ευχομαι και για σενα να ειναι ενας τελειος χειμωνας...η εστω καλυτερος απο τον προηγουμενο!!!πολλα πολλα κισσσ

    @next day
    γλυκα!!!αστα να πανε..αισιοδοξια και θα σωθουμε ολοι ευχομαι...

    @rainy day
    το λεει αλλωστε και το nick name σου...σαρεσει ο χειμωνας..χαχα πολλα πολλα κισσ

    @fairy
    ναι μωρε εχεις δικιο..αλλα ειμαι γκρινιαρα το καταλαβεις εεεε????χαχχα πολλα πολλα φιλια ερωτευμενη fairy.....

    @karkinos7
    χχαχα καμια συζητηση χαλι φαση...κι απο μενα εχεις μια καλημερα...

    @συννεφακι
    να αρχισεις!!!ειναι και καλη αεροβια γυμναστικη...σκεψου το καλα!!!!!!!

    @σιωπηλη
    νομιζα οτι σου αρεσε!!!ουτε το καλοκαιρι δεν σαρεσει???ουτε και μενα με τρελαινει ο χειμωνας αλλα οταν εχεις περασει ενα πολυ ομορφο καλοκαιρι δεν σε νοιαζει...πολλα πολλα κισσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. λατρεύω τον Χειμώνα μακάρι φέτος να ρίξει άπειρα χιόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ mahler76
    Θα ψοφήσω όλες τις γάτες έστω και να ρίξει και μια νιφάδα χιονιού...χαχαχαχαχαχαχα!!!
    Την Καλησπέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @karkinos7
    καλά, εσύ ειδικά χιόνι και κρύο θα δείς με το τσουβάλι νιααααααρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή