Τρίτη 4 Μαΐου 2010

απο πανω και απο κατω..

μια βολτα σε φιλικα μπλογκ και ανεβηκε η διαθεση μου...αισιοδοξια, ερωτες, απολογισμοι.. thats life...εχει και τα καλα και τα ασχημα.. προσπαθω κι εγω με ολα οσα συμβαινουν στην χωρα μας και κατεπεκτασην σε εμας τους ιδιους, να κρατησω οση αισιοδοξια μου εχει μεινει και να κανω ονειρα.. ονειρα..τι τυχεροι αυτοι που μπορουν να ονειρευονται καθε μερα, την επομενη.. ποσοι απο εμας, μετα απο οσα συμβαινουν ονειρευονται?? να πανε να γ... δεν θα μας απογορευσουν με τον τροπο τους να ονειρευομαστε.. μεχρι και εγω η μις απαισιοδοξια τωρα που ολα καταρρεουν θελω να ονειρευομαι το αυριο με αισιοδοξια.. το εχω αναγκη..

πρωτη φορα στη ζωη μου, ειμαι 30 χρονων, με εχει παρει απο κατω μαυτα που γινονται..σορυ...με φανταζομαι απολυμενη και μου κοβονται τα ποδια, να μου κανουν περικοπη στον μισθο 750ευρω ενω πληρωνω 300ευρω ενοικιο και ολα θα αυξηθουν ΠΑΛΙ??

επειδη το χανω σταματαω..οτι και να γινει εγω θα τα καταφερω..ευτυχως εχω μαθει στα λιγα, μπορω να μαθω και στα λιγοτερα..εεεεεεε????

8 σχόλια:

  1. καλή μου, ανέβα γρήγορα!
    αν σταματήσουμε να ονειρευόμαστε τότε το χάσαμε το τόπι!!!!!
    όνειρα και πάλι όνειρα...είναι το μόνο που δεν μπορούν να μας κόψουν αν δεν τους αφήσουμε!!!!!
    Και όπως λες, εμείς έτσι μάθαμε και έτσι θα συνεχίσουμε να ζούμε!!
    Φιλί τεράστιο γεμάτο γλυκά όνειρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σφυριξε χαρουμενα μπορεις.. στο αφιερωνω το τραγουδακι! http://www.youtube.com/watch?v=oFL5mNVDnoY

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τα όνειρα, ευτυχώς, δεν έχει το δικαίωμα αλλά ούτε και τη δυνατότητα να σου τα κόψει κανένας σε αυτή τη γη.... So, keep dreaming!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να κάνεις πολλά όνειρα και να έχεις πολλές ελπίδες και τα δυο είναι η πιο θετική θεραπεία της ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πφφφ, φυσικά μπορούμε και στα λιγότερα!
    Τη υγειά μας να έχουμε και όλα τα άλλα θα τα παλέψουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σημασία έχει να μη μπορούμε στους λιγότερους ανθρώπους στη ζωή μας, τα υλικά αγαθά βολεύονται..

    Και όπως λέει και ο κολλητός μου, να δείς που θα αρχίσουν οι συγκατηκήσεις ξανά όπως στα φοιτητικά μας χρόνια!!! Δε μου ακούγεται κακό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @marouli!!!
    thanks

    @fairy
    αισθανομαι τον τελευταιο καιρο οτι πραγματικα προσπαθουνε να μας αποτρεψουν και απο αυτο..πως να κανω ονειρα οταν δεν θα εχω ουτε καν το νοικιαρικο σπιτακι μου???και θα μενω με τη μαμα αν χειροτερεψουν τα πραγματα..πππφφφφ θα δουμε.. με εχει πιασει η μιζερια μου αστο..

    @Evie
    προσπαθω..να στε καλα..

    @this is me
    οντως ξεχναμε το πιο βασικο..να σαι καλα..

    @μικρες ανασες
    τελικα εσυ που βρισκεσαι???ασχετο!!

    οντως δεν ακουγεται καλο..δεν νομιζω οτι θα μπορουσα να συγκατοικηση με καποιον που δεν με ξερει παααρααα πολυ καλα..φρικη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κανένας μα κανένας δεν μπορεί να περικόψει τα ονείρα μας.Το προσπαθούν βέβαια αλλά δεν τους κάθεται.Και στη τελική πάντα λίγα είχαμε ε θα έχουμε ακόμα λιγότερα.Και η ιδέα της συγκατήκοισης δεν με χαλάει καθόλου.Μονο που εγώ θέλω έναν ψηλό μελαχρινό με θεληματικό πηγούνι.Γιατί ως γνωστόν η φτώχεια θέλει καλοπέραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή