Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

εμπειρια...να το ξανακανουμε!!!!!

απο που να αρχισω...οτι ημουνα χωρις ιντερνετ επι μια βδομαδα στη δουλεια??? και λοιπανε και τα αφεντικα??? εζησα το προσωπικο μου δραμα αλλα οπως παντα το ξεπερασα γρηγορα...

το σκ ηταν ηρεμο λογω ελλειψης χρηματων ( σπιτι, φαι, τν)

και ετσι γρηγορα γρηγορα εγραψα τα νεα της βδομαδας που περασε για μιλησω για χτες...
εχτες πηγα για πρωτη φορα σε στριπτιτζαδικο....ποτε δεν με απασχολησε το θεμα ουτε κανα απωθημενο ειχα,που εφτασα 30χρ και δεν ειχα παει..μου ηταν εντελως αδιαφορο το ζητημα..αλλα οταν μου το προτειναν σκεφτικα αμεσως "πρεπει να παω" ειναι κατι διαφορετικο "πρεπει να το κανω" - ειμαι σε φαση αλλαγης "πρεπει να κανω καινουρια πραγματα" (μα να παω σε στριπτιτζαδικο???) να δοκιμασω , να ζησω κλπ και το εκανα....και τι καλα που το εκανα.. απο που να ξεκινησω???απο το γελιο του να βλεπεις εναν γεροδεμενο τυπο να τριβεται στην φιλη σου, να χορευουν(με ρουχα) ηταν πολυ αστειο, οταν τα εβγαζαν οκ δεν κραταγα την κοιλια μου...εκει που καθεσαι να νιωθεις ενα χερι πισω σου, γυρνας και βλεπεις το παληκαρι να κανει τα δικα του στην πισινη μου..και αλλα...χαχχαχαχ...οταν βγηκα απο το μαγαζι και αφου ειχα φωτογραφηθει με ενα στολισμενο πεος που ειχαν στην εξοδο...ειπα-ποτε θα ξαναρθουμε και ολες συμφωνησαν το συντομοτερο...αλλα δεν θα εχει το ιδιο γελιο αν δεν ειναι βραδια γυναικων...οπως και να εχει ειναι τρομερη εμπειρια...και στα δικα σας κοριτσια...

13 σχόλια:

  1. ΑΦΟΥ ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΕΣ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΛΟΙΠΟΝ:)))ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :) ωραία πρέπει να ήταν.
    θέλω κ εγώ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτά είναι , πάντα τέτοια!!! :) Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @skroutzακο
    την παλυω ακομα μην νομιζεις..κισσ κισσ

    @ελεγεια
    μια χαρα δεν λες τιποτα..πολυ χαιρομαι που σε ξαναβλεπω..

    @fairy
    την επομενη να σου στειλω προσκληση???

    @dreamy cloud
    ευχαριστω!!και στα δικα σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ετσι μπράβο!!!Το θέμα είναι ξεφεύγουμε από τα συνηθισμένα.Να δοκιμάζεις συχνότερα διαφορετικά πράγματα.Σε ανανεώνει!!!Πολλές καλημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @συννεφακι
    οντως σε ανανεωνει..και την δικη μου καλημερα
    κισσ κισσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλως τον..τι μου κανεις??? εισαι και πιοιητης μαλιστα..........καλο σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαχαχ, μια χαρά περνάς εσύ! Αλίμονο σε εμάς τις υπόλοιπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το Milch γουστάρει χημικά αβέρτα
    πρέπει να το σέβονται και να του βάζουνε κουβέρτα!

    Αχ το Milch είναι και ποιητής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @this is me
    ναι τον τελευταιο καιρο περναω πολυ καλα..και στα δικα σου λοιπον...κισσ κισσ

    @mahler
    να πας, να πας!!!θα σε ανανεωση πολυ...

    @jk skroutzakos
    δεν ηταν και το καλυτερο μου αλλα ευχαριστω..καλη εβδομαδα να εχεις..

    @milch-kafer
    τρελε ποιητη μου εσυ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή