Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

kisss milch

ο φιλος milch με ειπε.. κανε αυτο το τεστ και εγω αφου νιωθω..θα το κανω...
εχουμε και λεμε...

H απόλυτη ευτυχία είναι:
φαι και σεξ

Tι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
αναγκη για χρηματα

Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι:
γαμωευαισθησια μου

Το βασικό ελλάτωμα σας είναι:
γαμωευαισθησια μου

Σε ποια λάθη δείχνετε μεγαλύτερη επείκια;
πλεον ειμαι πολυ αυστηρη..δεν ξερω

Mε ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
δεν μπορω να ταυτιστω με καμια

Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
δεν υπαρχουν

Το αγαπημένο σας ταξίδι;
βαρκελωνη

Οι αγαπημένοι σας συνγγραφείς:
δεν διαβαζω

Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
οποια και να εχει καλο θα ναι

Και σε μια γυναίκα:
το ιδιο

O αγαπημένος σας συνθέτης:
δεν εχω

Το βιβλίο που σας σημάδεψε:
ηρωινη

Η ταινία που σας σημάδεψε:
νυφες

Ο αγαπημένος σας ζωγράφος:
δεν εχω

Το αγαπημένο σας χρώμα;
μωβ-πρασσινο

Ποια θεωρείται την μεγαλύτερη επιτυχία σας;
οτι νιωθω ακομα

Το αγαπημένο σας ποτό:
κρασι-ursus

Όταν δεν γράφετε ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
καθαριζω,παω σουπερ,τρωω,κοιμαμαι,παω δουλεια,τιβι,βλεπω σειρες με τους κουμπαρους-ισπανικα ειμαι πολυ ενδιαφερον ανθρωπος ..........

Ποιο είναι το μότο σας;
δεν μπορω να το γραψω

Πως θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
κανωντας κατι εξτριμ ειτε σε σπορ ειτε κατι αλλο τεσπα....


αυτα....κισσ κισσ

4 σχόλια:

  1. Χωρίς φόβο και χωρίς πάθος που λένε ε? Τα είπες όλα όπως τα νοιώθεις...
    Τώρα που θα το δει το milch ήθελα να 'ξερα τί ψυχολογικό προφίλ θα σου φτιάξει. Ιδιαίτερα με την πρώτη και την τελευταία σου απάντηση χεχεχε!
    Φιλιά κοριτσάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι..... λες να κακοχαρακτηριστω????χαχαχαχ κισσ κισσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ μου αρεσε!! Οι νυφες λατρεμενη - σημαδεμενη ταινια!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή