Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

διαφορα

εχτες εγραψα το πρωτο τεστ στα ισπανικα...τα πηγα χαλια ενω ειχα διαβασει αλλα δεν με πηρε απο κατω γιατι εχω πολλα κενα...ειχα ξεκινησει περυσι με μια "φιλη μου" ως καθηγητρια αλλα η απειρια της στη διδασκαλια ηταν ιδια με αυτη που εχει και στη ζωη..τεσπα μεγαλο κεφαλαιο..φετος γραφτηκα σε φροντιστηριο οχι μονο γιατι μαρεσουν αλλα πιο πολυ για να καλυψω ορισμενο απο τον ελευθερο χρονο μου και ποσο καλα εκανα..οποτε κανενα αγχος για τα τεστ και την αποδοση μου...

σημερα μπαινωντας στο γραφειο με επιασε μανια καθαριοτητας..το "αφεντικο" μου χρυσος ανθρωπος αλλα λιγο τσιγκουνης..ερχεται η γυναικα του με το δωδεκαποντο και καθαριζει αλλα εχει να φανει καιρο και ετσι ανελαβα εγω να καθαρισω τουλαχιστον τον χωρο μου..

σημερα επισης εδωσα το εμαιλ μου στην αδερφη μου και μιλαγαμε στο μσν...με την σισ(αδερφη μου) δεν εχουμε και τις καλυτερες σχεσεις, με την εννοια οτι δεν τα λεμε σαν αδερφες οπως προβλεπεται...ακομα δεν εχει ερθει στο καινουργιο σπιτι μου και γενικως αστα...μου ελεγε παλι να τα λεμε κλπ ενω οταν ερθει η ωρα και της δωσω την ευκαιρια να ερθουμε κοντα παντα κανει πισω, οπως κι εγω..εχουμε προβλημα συσχετισης που λεω κι εγω..οπως και να χει παντα θα ειναι η αδερφη μου,το αιμα μου και παντα θα ειμαστε αγαπημενες εστω και χωρις την κοινωνικη υποκριτικη σφραγιδα..αυτααα

2 σχόλια:

  1. Το Milch έχει καλές σχέσεις με τις αδερφές του το stella-käfer και το maria-käfer!

    Το Milch στο bloq του έβαλε μια eurovisionική ψηφοφορία
    περάστε να δώσετε τον ψήφο σας για να δούμε τι θα γίνει στην πορεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή