Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

η φωτεινη νυχτα.....

εχτες δεν ηταν πολυ φωτεινη η νυχτα???χαχα επειδη εβαλα επιτελους κουρτινες στο σπιτι και μαρεσει πολυ το φως δεν κλεινω τα πατζουρια πλεον και ουτε προκειται..παρατηρησα οτι ηταν πολυ φωτεινη η νυχτα...μου φανηκε μαγικη..ετσι μου ηρθε να αρχισω να κανω ευχες...θα ηθελα..

-να μην πληγωθω ξανα..
-να αγαπηθω οπως αγαπαω..
-να ειμαι υγιεις εγω και ολοι γυρω μου ..
-να συνεχισω να εχω καλους φιλους..
και πολλες πολλες ακομα ευχες , εχω τοση ανασφαλεια για το μελλον..ποιος δεν εχει ε??εγω παντως εχω θεμα!!! φοβαμαι τοσο που ξεχναω να ζησω...γι αυτο παντα θελω παραπανω , για αυτο δεν ικανοποιουμαι με τιποτα και καταληγω να γκρινιαζω , να νευριαζω συνεχεια και με τα παντα ...σπαταλωντας ετσι ενεργεια...

ευχομαι να ζησω τη ζωη μου λοιπον...

4 σχόλια:

  1. Σαν ν' ανήκεις στο ζώδιο του καρκίνου ακούγεσαι (κι εγώ εκεί ανήκω μπουχαχαχα!) και τρώγεσαι με τα συκώτια σου!!!
    Φυσιολογικός είναι ο φόβος, αλλά αντί για τροχοπέδη πρέπει να λειτουργεί σαν κινητήρια δύναμη!
    Τί είπα πάλι... lol

    Καλημέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τοσο φανερο ειναι????πωπωπω με τρομαξες..ναι κλασικα..το κανω συνεχεια αλλα πλεον ειμαι σε διαδικασια αλλαγης..αντε να δουμε..καλη τυχη και σε σενα αν εισαι και εσυ καρκινος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε τρόμαξε το κληρονομικό μου χάρισμα ε? lol

    Καρκίνα είμαι ναι, αλλά κάνω θεραπεία χεχεχε!
    Καλή εβδομάδα κοριτσάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή