Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

τι ομορφη μερα.....ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΡΧΗ!!!

απιστευτο σκ!!!!!!!!φευγω απο το (ας πουμε) σπιτι μου, μιλησα με τον ιδιοκτητη και του ειπα οτι δεν με σηκωνει η κυψελη..πολυ φασαρια , το σπιτι (χαχχα) καθολου λειτουργικο γενικως χαλι...θα μου πεις γιατι το νοικιασες..εεεμμμμ εστρι οπως εφυγα απο το πατρικο για να βρω την ησυχια μου βιαστηκα..νοικιαζω και πρωτη φορα..ηταν και καινουριο μου γυαλισε τρελα,φαινονταν ησυχη περιοχη...κοντα στη δουλεια...

θα μετακομισω πανω απο φιλους σε 30 τετ σπιτακι με μικρο μπαλκονακι που βλεπει πισω αλλα εκει θα μπορω να απλωνω επιτελους (στο αλλο απλωνα μεσα,αστα)σε μια περιοχη παλι κεντρο , που την ξερω καλα αλλα θα εχω την ησυχια μου επιτελους!!!!!!!με λιγα παραπανω λεφτα αλλα ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ!!!αυτο θα μπορω να το πω σπιτι μου....

Η ζωη μου......

μεγαλωσα σε μια περιοχη που τα παιδακια ακομα παιζουν μολις νυχτωσει στο δρομο...στα 23 εφυγα και πηγα να ζησω μονη μου στο εξοχικο 30 χλμ απο την αθηνα εμεινα 2 χρονια και μετα αλλα 2 σε νησι ..γυσρισα αθηνα για σενα και εμεινα πρωτη φορα κεντρο..περασα απαισια δεν μου αρεσε τιποτα...εζησα για πρωτη φορα τι θα πει δεν βρισκω να παρκαρω..μου χτυπανε το αμαξι παρκαρισμενο(3 φορες σε 7 μηνες) νομιζα οτι εχω τελειωσει με το κεντρο αλλα βιαστηκα παλι..βρηκα επιτελους μονιμη δουλεια στο κεντρο καρακεντροοο...ακομη φοβαμαι ελαχιστα οταν ειμαι εξω...δεν αντεχα στην κυψελη με τιποτα..ηταν ισογειο ειχε τρελη φασαρια για μενα..στο καινουριο θα ειμαι στον δευτερο με μπαλκονι πισω!!!θα ειναι ησυχαστηριο...ειμαι πολυ τυχερη , πρεπει να το αναγνωρισω....ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΗΗΗΗΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου