Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

ανασφαλεια , ανασφαλεια , ανασφαλεια.......

καθε μερα που περναει παλευω μαυτο το φρικτο συναισθημα..δεν με νοιαζεται , δεν ενδιαφερεται, δεν μαγαπαει,εχει ξενερωσει (εχω κανει απιστευτες σκηνες), θα με χωρισει κλπ γιατι να με νοιαζει τι σκεφτεται???τοση πολυ πια!!! ωστε να χανω το αυτοελεγχο μου και να εκτροχιαζομαι...να το σκεφτομαι με τις ωρες , να αισθανομαι τοσο μειονεκτικα απεναντι του??εχει καταφερει πολλα...αλλα εκ των πραγματων εγω ειμαι σε καλυτερη φαση απο εκεινον...παρολαυτα εγω νιωθω πολυ μειονεκτικα απεναντι του!!!γιατι ρε γαμωτο!!!σημερα παλι σκεφτομουν να του πω το ενα , να του πω το αλλο , να του πω δεν αντεχω χωριζουμε!!!αφου δεν το θελω, ειναι αλλος ενα τροπος να προσεγγισω την προσοχη του,να μου πει οτι μαγαπαει και δεν θελει να χωρισουμε μεχρι να ερθει η επομενη φορα και να ξαναγινει το ιδιο...στο τελος φυσικα θα το πει ΜΙΑ ΦΟΡΑ αυτος και θα το εννοει...

απο την αλλη δεν εκφραζεται καθολου!!!ειναι φυσιολογικο κι αυτο???δεν ξερω το χανω παλι..αντε να ερθει η τριτη να παρω βοηθεια...δοξα το θεο ολο αυτο το καιρο τουλαχιστον δεν εκανα σκηνη,δεν ειχαμε κλαματα,το παλευω , προσπαθω!!!!αντε να δουμε, παντα τα σκ ειναι δυσκολα..ευτυχως θα παω στο εξοχικο , ευχομαι να περασουμε καλα...κισσ κισσ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου